Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Κυριακή 26 Αυγούστου 2018

Απουσία

Πώς στοίχειωσες τη σκέψη μου
φευγάτος για δυο χρόνια
κι απίθωσες  για μένανε
πικρή μιαν αγκαλιά
Πώς ζεις στο σύμπαν χώρια μου,
χωρίς ίχνος συμπόνια,
χωρίς να σε βλέπω να γελάς
χωρίς  να με κοιτάς;
Πώς να σ’ αφήσω ελεύθερο
και να μη σε γυρεύω
να μου γλυκαίνεις τον καιρό
γλυκά να μου μιλάς,
Να σου θυμώνω, να ρωτάς
γιατί δεν σε πιστεύω
πως φτιάχνουν όλα κάποτε
αρκεί να μην πονάς..
Γιατί, καμιά φορά στο διάβα σου
πίσω  να μην κοιτάξεις
και να μακραίνεις μοναχά
σε δρόμους μοναξιάς;
Μα τι να κάνεις, ο καιρός,
το δίκιο και οι νόμοι
το’ φτιαξαν να χωρίζονται
οι χτύποι της καρδιάς.
Αν θα σκεφτώ πως μέσα μου
ολοένα και απλώνεις
και μοιάζουμε στα μάτια μας
κι εσύ δεν λησμονάς,
λες, να τ’ αντέξω;  την κλωστή
που γύρω σου κυκλώνει
να την αφήσω να κοπεί;
Εσύ θα με κρατάς;

Γ' ΒΡΑΒΕΙΟ
Μαριάννα Γληνού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.