Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Το «μπάρκο» ενός εκπαιδευτικού

Τα ΔΡΑΜΑτα της Εκπαίδευσης

από τις Σέρρες στη Σκόπελο και από τη Σκόπελο στη Δράμα!
Πέντε χρόνια διδάσκει σε σχολεία της Δράμας ο Χρήστος Παλαιολόγος αφού "εκεί είναι η οργανική του θέση", ενώ στη Σκόπελο οι γονείς ζητούν απεγνωσμένα ειδικότητα φυσικού…
Ο Χρήστος Παλαιολόγος γράφει στην επιστολή διαμαρτυρίας, την οποία έχει κοινοποιήσει στον αρμόδιο υπουργό, στους βουλευτές του νομού, στις διευθύνσεις εκπαίδευσης και στα συνδικαλιστικά όργανα:

«Η αγκύλωση του Ελληνικού κράτους φαίνεται να μην έχει τελειωμό. Το «αιώνιο» πρόβλημα στα νησιά των Β. Σποράδων είναι η έλλειψη εκπαιδευτικών κάτι που επιβεβαιώνεται και φέτος με τις αλλεπάλληλες διαμαρτυρίες των συλλόγων Γονέων στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Οι λόγοι προφανείς και λίγο-πολύ γνωστοί σε όλους, που αναγκάζουν τους εκπαιδευτικούς να ζητούν σχεδόν απεγνωσμένα τη μετάθεση στα σχολεία της χερσαίας Μαγνησίας. Από την άλλη πλευρά υπάρχει η δική μου  περίπτωση, που θέλω να  διδάξω και γενικά να δημιουργήσω στα σχολεία του τόπου μου, στη Σκόπελο. Η γυναίκα μου εργάζεται εκεί και...
διαμένει με τα δύο ανήλικα παιδιά μας ενώ εγώ διανύω τη πέμπτη(!) μου χρονιά σε κεντρικό σχολείο της Δράμας, όπου είναι η οργανική μου. Η απόσταση Δράμα - Σκόπελος μεγάλη και η συγκοινωνία δύσκολη. Να φανταστείτε ότι τα παιδιά μου τη περασμένη χρονιά από Σεπτέμβριο τα είδα …Χριστούγεννα!

Οι αιτήσεις μου για μετάθεση ή απόσπαση πέφτουν στο κενό και παράλληλα ακούω τις διαμαρτυρίες των Γονιών που ζητούν καθηγητή της ειδικότητάς μου στο νησί και απελπίζομαι. Βλέπω να εγκρίνονται αποσπάσεις συναδέρφων σε αρχεία του κράτους, βιβλιοθήκες κλπ σε κεντρικές πόλεις της Ελλάδας και νευριάζω. Η χαριστική βολή έρχεται σε περιπτώσεις σαν  της συναδέλφου (αναπληρώτριας, ίδιας ειδικότητας με μένα) που είχε σταλεί από τις Σέρρες στη Σκόπελο ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να πάει στη γειτονική Δράμα. Διαλύουν και αυτή και εννοείται κι εμένα!

Χρήστος Δ. Παλαιολόγος
Φυσικός»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.