Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Ελπίδα!

Ένα ποίημα που γράφτηκε σαν σχόλιο
στην ανάρτηση με τίτλο "Αλήθεια" (κλικ)

Μες στο καταμεσήμερο
σκοτείνιασε ο ήλιος
κι έφερε άγριους καιρούς
σ' ήρεμη γειτονιά

Μονάχα εγώ κληρώθηκα
τ' άδικο να παλέψω
με αλυσοδεμένα
σταυραετού φτερά.

Ποιά είν' αυτά τα ξωτικά
που θέλουν τη ψυχή μου;
Λες οι ευχές τόσων ψυχών
να γίνουν φυλαχτά;

Στερνή φορά που έψαχνα
θεριά για να παλέψω
ήταν με γέλια παιδικά
και ξύλινα σπαθιά.

Μα περπατώ σαν ποιητής
στον κόσμο αυτόν ανάποδα
κι όταν ο ήλιος μου χαθεί
τον βρίσκω στο βυθό.

Τον ουρανό λέω θάλασσα
τη γη ουράνιο θόλο
στο χώμα όταν ξαπλώνω
μαθαίνω να πετώ.

Μάρω

5 σχόλια:

  1. Ας είναι ευλογημένο το σκοτάδι, γιατί μέσα σ' αυτό έλαμψαν τα πρόσωπα των φίλων μας.
    Έίναι μεγάλο πράγμα νά 'χεις φίλους με φωτεινά πρόσωπα.
    Απ' τα βάθη της ψυχής μου ένα μεγάλο ευχαριστώ.

    Β. Κοσμάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το καλύτερο τετράστιχο:

    Ποιά είν' αυτά τα ξωτικά
    που θέλουν τη ψυχή μου;
    Λες οι ευχές τόσων ψυχών
    να γίνουν φυλαχτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.