Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Εργαζόμενη μητέρα καταγγέλλει...

Για λόγω και έργω εξύβριση καταγγέλλει, δημοτική υπάλληλος, τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο των μελών του ΚΑΠΗ Σκοπέλου. Η εργαζόμενη, μητέρα τριών παιδιών, κατήγγειλε σήμερα το γεγονός στην αστυνομία και τον Δήμαρχο.
Στην έγγραφη και ενυπόγραφη καταγγελία της προς την εφημερίδα και το blog, μεταξύ άλλων, γράφει: «Θέλω...
να πηγαίνω στην εργασία μου χωρίς να φοβάμαι μήπως πεταχτεί μπροστά μου οποιοσδήποτε παλικαράς με σκοπό να με δείρει ή να με απειλήσει και μάλιστα μπροστά στα έντρομα μάτια των παιδιών μου. Ο συγκεκριμένος κύριος είναι η τρίτη φορά που με απειλεί. μόνο που αυτή τη φορά χειροδίκησε κιόλας...

...Εάν μου επιτεθεί άλλη φορά, θα χρησιμοποιήσω όλα τα μέσα που μου παρέχει ο νόμος για την προστασία του εαυτού μου και της εργασίας μου...»
(ακολουθεί υπογραφή)

15 σχόλια:

  1. Κάτι σαν κεραυνός εν αιθρία για το μικρό μας τόπο. Ως τώρα τέτοια φαινόμενα συνέβαινε να τ' ακούσουμε στις ειδήσεις και αφορούσαν περιοχές έξω από το νησί. Να που τώρα συνέβη κι εδώ. Ότι χειρότερο και κατάπτιστο!..
    Προφανώς κάποιοι δεν έχουν μάθει τι σημαίνει εργαζόμενη μάνα!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι σοβαρό μεν αλλά τι προηγήθηκε;και τι αποτελεσμα είχε μετά την αστυνομία και τον δήμαρχο; ενημερώστε μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιπροσθέτος να αναρωτηθήτε γιατί η συγκεκριμένη υπάλληλος φοβάται μήν φάει ξύλο και οποιαδήποτε άλλη υπάλληλος όχι? Ποιοί είναι οι λόγοι που θα της φερθούν μ'αυτόν τον τρόπο οι παληκαράδες όπως λέει? Ασφαλώς είμαι κατά τέτοιων ενεργειών αλλά τί πραγματικά συμβαίνει? Ο καθένας μας που περπατά στο δρόμο φοβάται μήν του επητεθούν χωρίς λόγο? Για ποιόν λόγο την έβγαλε την συγκεκριμένη υπάλληλο σε αναγκαστηκή άδεια ο Δήμαρχος?
    Η καταγγελία της είναι η μία πλευρά και πρέπει να ακούμε και την άλλη και τότε μόνο μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα.
    όλα τα παραπάνω τ'ακούω βερεσέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιμένουμε στην αξιοποίηση όλου του ανθρώπινου δυναμικού. Είναι αδιανόητο εργαζόμενοι στο Δήμο να μην έχουν «αντικείμενο», όταν υπάρχουν τόσες ανάγκες. Βάζουμε τέλος στις αργομισθίες και σε εξωυπηρεσιακές δραστηριότητες που δεν συμβιβάζονται με την ιδιότητα του υπαλλήλου. Αλλά και τέλος στην τακτική όσων -ελπίζουμε να είναι λίγοι – νομίζουν ότι στην υπηρεσία μπορούν να έρχονται και να φεύγουν όποτε θέλουν, χωρίς να δίνουν λόγο σε κανέναν. Δεν ξέρω αν το έχουμε συνειδητοποιήσει, αλλά έξω η ανεργία τσακίζει κόκαλα. Αποτελεί λοιπόν κοινωνική πρόκληση η τακτική κάποιων που ατιμώρητα αντιμετωπίζουν την υπηρεσία σαν πάρεργο».
    Αντιγράφω τα λόγια της ομιλίας του Δημάρχου Πάνου Σκοτινιώτη στο προσωπικό του Δήμου Βόλου.
    Παρόμοια μίλησε και ο Δήμαρχος Σκοπέλου στην συγκέντρωση με τους εργαζόμενους.
    Οι υπάλληλοι έχουν δικαιώματα έχουν όμως και υποχρεώσεις.
    Κατακρίνω την επίθεση του Προέδρου του ΚΑΠΗ εναντίον της υπαλλήλου,υπάρχει Διοικητικό Συμβούλιο και Δήμαρχος,σ αυτούς έπρεπε να απευθυνθεί ο Πρόεδρος,αν είχε κάποιο πρόβλημα με την υπάλληλο.
    Κάτι όμως συμβαίνει.Ποτέ δεν φταίει μόνο ο ένας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΑ!!! Ωράριο για όλους.Εσεις λοιπον αν το καταφερετε θα εχετε κανει την υπερβαση που οι προηγούμενοι καυχόνταν.οι υπηρεσιες του Δήμου να δουλεύουν υπερ του δημότη.Οχι να φαινεσαι αλλά να είσαι υπάλληλος επι της ουσίας και να μην ζητάς μόνο τον μισθό σου ή να κάνεις εξώδικα για να τον διεκδικήσεις.Και σας τα γράφω αυτά εγώ που ήμουν ψηφοφορος του Βασιλούδη. Αν τα καταφερετε και τα τηρήσετε κε Μιχελή "100" χρόνια Δήμαρχος θα είστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το θέμα δεν είναι αν ο εν λόγω κύριος είχε δίκιο. Είναι το ότι έβρισε και επιτέθηκε στην κοπέλα και μάλιστα μπροστά στα ανήλικα παιδιά της!
    Αυτό είναι απαράδεκτο και αχαρακτήριστο!
    Επιτέλους πού ζούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν υπήρχε μάρτυρας του επεισοδίου, άρα και οι δύο πλευρές μπορούν να παρουσιάσουν το συμβάν όπως θέλουν... Καλό είναι να κλείσει το θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να κλείσει το θέμα, καμιά διαφωνία. Μια απορία όμως: αν η κυρία ήταν συγγενής μας θα το κλείναμε έτσι απλά και αβασάνιστα;
    Και το επεισόδιο μπορεί για μας να θεωρείται λήξαν με την εργαζόμενη μητέρα όμως που αντιμετωπίζει αυτή την κατάσταση τι γίνεται;
    Ακόμα το ΚΑΠΗ δεν είναι μόνο ένας, οι υπόλοιποι τι άποψη έχουν;
    Πάντως συμπεριφορές σαν αυτή είναι απαράδεκτες!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΕΚΠΛΗΞΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΠΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟ ΜΟΝΟ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΟ BLOG ΣΑΣ.ΤΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ?ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΩΣ ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ?ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕ Η ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ?ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ
    ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.
    Υ.Γ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ,ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΟΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έκανα την καταγγελία όχι γιατί ψάχνω να βρω το δίκιο μου,αλλά γιατί θέλω την υσυχία μου.Σε αυτή την δουλειά το κράτος έκρινε για το αν είμαι κατάληλη ή όχι.Εάν ήθελα να δώσω συνέχεια θα το είχα κάνει, θέλω περισότερο απ'όλους να σταματήσουν όλα εδώ.Επίσης κατήγγειλα το γεγόνος για να μάθω και εγώ την άποψη των υπόλοιπων μελών του Κ.Α.Π.Η.Και όποιος θέλει να με κρίνει να με κρίνει πάνω στη δουλειά μου.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ/η 7:29 σχόλια που περιέχουν φράσεις όπως «οι άξεστοι και αγράμματοι έχουν θέσεις εξουσίας» διαγράφονται ως υβριστικά. Κανείς δεν παίρνει την εξουσία από μόνος του. Κάποιος τον εκλέγει...
    Αυτοί που ψηφίζουν έχουν την ευθύνη..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμπαθής και άξεστος δεν είναι κάποιος επειδή κάποιος άλλος τον αποκαλεί έτσι. Τον καθένα τον χαρακτηρίζουν οι πράξεις του και πράξεις σαν αυτή εναντίον της εργαζόμενης φανερώνουν και εμπάθεια και βαρβαρότητα. Χωρίς καμιά διάθεση για εξύβριση, πώς αλλιώς μπορεί κανείς να ονομάσει τέτοιες συμπεριφορές;
    Οπωσδήποτε, γενικότερα, αυτοί που εκλέγουν έχουν την ευθύνη για τους εκλεγόμενους τελικά όμως την "πληρώνουμε" όλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΤΟ ΥΒΡΙΤΙΚΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΑΞΕΣΤΟΣ? ΜΑΛΛΟΝ,ΟΜΩΣ, ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΨΕΥΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΣΑΣ.ΗΔΗ ΕΧΑΣΑ ΑΡΚΕΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φίλε σχολιαστή, του 7:21 μην αρπάζεσαι! Βλέπεις δε γράφεις μόνο εσύ, είμαστε πολύ εδώ, φτάσαμε τις εξήντα χιλιάδες!..
    Εγώ έγραψα το "άξεστος" συμπληρώνοντας το δικό σου "εμπαθής" και "κόπηκα" απ' την αρχή, έτσι μπερδεύτηκες.
    Και το ξαναλέω, κι εγώ κι εσύ κανέναν δε βρίσαμε. Οι πράξεις χαρακτηρίζουν τον καθένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και αυτός ο "κ.Νταής" δεν μας λέει κανείς που τον υποστηρίζει τι ακριβώς ήθελε απο μια ανυπεράσπιστη γυναίκα; Κάτω απο τέτοιες συνθήκες δουλεύουν οι υπάλληλοι του ΚΑΠΗ στη Σκόπελο (ή καλύτερα στο νησί μας); Λυπάμαι πραγματικα!!!!Και μη χειτότερα έχω να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.