Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Κραυγή απόγνωσης από μια Ελληνίδα μάνα!

Είμαι ελληνίδα μάνα τριών παιδιών και ζω στο ενοίκιο, γιατί ποτέ δεν καταφέραμε να αποκτήσουμε δικό μας σπίτι, ούτε μας άφησαν κάποιο σπίτι οι δικοί μας γιατί ποτέ δεν τα κατάφεραν να αποκτήσουν δικό τους. Όμως με σπούδασαν, δε μου στέρησαν ποτέ τίποτα και μου δίδαξαν άλλες αξίες της ζωής, αισιοδοξία, αυτοσεβασμό, αγάπη στον άνθρωπο, αξιοπρέπεια, διεκδίκηση και αγώνα για τη ζωή.
Με αυτές τις αξίες μεγάλωσα και σπούδασα κι εγώ τα παιδιά μου. Θεωρούσα ότι η γνώση και η καλλιέργεια του χαρακτήρα των παιδιών μου είναι επένδυση...
για την εποχή που ζούμε και έβαλα σε δεύτερη μοίρα τις υλικές αξίες. Τώρα όλα γύρω μου φωνάζουν πόσο λάθος έκανα. Νόμιζα πως αν αποκτήσουν τα παραπάνω, σιγά - σιγά, με κόπο βέβαια και με αγώνα, θα καταφέρουν να αποκτήσουν και τα απαραίτητα υλικά αγαθά. Όμως δε πρόλαβαν να βγουν στην βιοπάλη και μένουν στα αζήτητα, γιατί όλα αυτά τα αρπαχτικά που τα ανακηρύξαμε πολιτικούς, μας έφεραν την οικονομική καταστροφή και την τρομακτική ανεργία. Μπορεί να το ακούμε κάθε μέρα, εμείς όμως που δεν έχουμε να πιαστούμε από τίποτα, να πουλήσουμε ή να δανειστούμε για να ανοίξουμε μια δουλειά να κρατηθούμε, ήδη αιμορραγούμε και εκπέμπουμε SOS. Μας έχουν κατατάξει κανονικά σε αναλώσιμο υλικό χωρίς να μας δώσουν μια ευκαιρία.
Έχασα τη δουλειά μου και δεν πρόκειται να βρω εύκολα πια άλλη και επομένως ούτε σύνταξη θα μπορέσω να πάρω ποτέ. Είμαι ακόμα νέα γυναίκα και μέχρι χθες έκανα όνειρα και για τα παιδιά μου και για μένα. Αυτά τα όνειρα όμως μου τα έκλεψε, μου τα έσβησε η ίδια μου η Χώρα. Τον τελευταίο καιρό δε μπορώ να κοιμηθώ τις νύχτες. Το μυαλό σκορπάει σε σκέψεις εφιαλτικές. Φοβάμαι... Βλέπω τον κίνδυνο να καραδοκεί και τρέμω για το αύριο.
Τα παιδιά μου είναι άνεργα και βασανίζονται, τα οικονομικά μας άθλια, ενοίκια και κοινόχρηστα απλήρωτα και ίσως αύριο μας κόψουν και το φως γιατί μόλις ήρθε ο λογαριασμός και είναι απλήρωτος και ο προηγούμενος. Πόσο ντρέπομαι!
Καταλαβαίνω ότι πρέπει να βρω πάλι αισιοδοξία και να προσπαθήσω, αλλά αισθάνομαι πως θα μου στερήσουν την ευκαιρία να προλάβω να ανασυγκροτηθώ...
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
Ελπίδα Ανατροπής

7 σχόλια:

  1. καλη δυναμη, δεν εισαι η μονη ολοι μπορει με λιγο διαφορετικα στανταρ καθε φορα , αλλα με τις ιδιες αρχες βιωνουμε ενα διαρκη αγωνα, το πο σημαντικο ομως ειναι ολα καποια στιγμη βρισκουν το δρομο τους οσο εχουμε την υγεια μας, ευχομαι να ναι προσωρινο το προβλημα , να πανε ολα καλα, και οποιος μπορει ας βοηθησει για να βρεθει καποια εργασια

    καλη δυναμη, και μην ξεχναμε ολα εδω μενουν, και ας προσπαθησουμε οσο και δυσκολο αν ειναι, ακομη και οταν χανεται η ελπιδα να εχουμε ΕΛΠΙΔΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κραυγή απόγνωσης μιας μάνας, της μάνας που, μέσα στο χρόνο, μονάχα πληρώνει με το ίδιο της το αίμα...
    Κι ίσως αυτό μονάχα να της δίνει δύναμη...
    Δεν εύχομαι να βρει εργασία, εύχομαι μονάχα-σ' όλες τις μανάδες του κόσμου να βρουν τη Δύναμη για Ανατροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΚΥΡΙΑ, ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ.ΟΜΩΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΙΩΝΕΙ, ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΑΣ.ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ???ΠΟΣΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΝ ΓΙΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΝΙΓΟΥΝ ????ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ ΝΑ ΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΤΣΙ ΣΗΜΕΡΑ.ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΙ ΑΠ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ.ΤΕΛΙΚΑ ΑΠ ΟΛΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΕΦΟΔΙΑ ΟΠΩΣ ΜΟΡΦΩΣΗ,ΠΤΥΧΙΑ,ΙΔΑΝΙΚΑ,ΚΑΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ,ΕΥΓΕΝΕΙΑ,ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ,ΚΑΛΩΣΥΝΗ,ΜΕΤΡΙΟΦΡΟΣΥΝΗ,ΑΛΛΥΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ,ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΝΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΓΙΑ (ΠΡΟΝΟΜΙΑ)ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την ευθύνη για αυτή την κατάσταση στην οποία έχεις περιέλθει την έχεις αποκλειστικά εσύ γιατί έκανες κάποια τραγικά λάθη.
    Στη σημερινή κοινωνία όπου κυριαρχεί η ευνοιοκρατία και το ρουσφέτι αντί να βρείς κανένα "μέσον" και η να το "γλείψεις" ή να το εκβιάσης με αντάλλαγμα μια θέση τολμησες να αντιμετωπίσης την ζωή με αξιοπρέπεια.
    Ένα άλλο λάθος σου ήταν ότι σπούδασες και τόλμησες να κάνεις κάποια όνειρα σχετικά με το αντικείμενο που σπούδασες, ενώ στην πράξη βλέπουμε-μπροστά στα μάτια μας- ότι το πτυχίο πολλές φορές χρησιμεύει σαν όχημα για την πρόσληψή επειδή μπορεί κάποιος να "φωτογραφηθεί" πιο εύκολα σε σχέση με κάποιον που δεν έχει πτυχίο και όταν θα προσληφθεί καταλήγει να ασχοληθεί όχι με το αντικείμενο που σπούδασε αλλά με ότιδήποτε άλλο.
    Υπάρχει ένα ρητό που λέει ότι: "η τύχη είναι με τους τολμηρούς" είναι όμως;
    Η συμβουλή μου είναι πρόσεξε τη τολμάς και καλό κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΛΕΨΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΟΥ!!

    ΜΗ ΣΚΥΒΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!!!

    ΑΝΤΙΣΤΑΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. «...είμαι εξάρτημα εγώ της μηχανής σας κι ο γιός μου τ' ανταλλακτικό θάμαι εντάξει μια ζωή στη δούλεψή σας είμαι από άριστο υλικό...»
    Ν' αντισταθούμε για να υπάρξουμε!
    Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στην Ελλάδα του 2010 προσλαμβάνονται άτομα με εικονικά τιμολόγια από εργολάβους, ότι δούλευαν γι' αυτούς, με πλαστές βεβαιώσεις προυπηρεσίας από ασφαλιστικούς οργανισμούς, ακόμα και με πλαστά πτυχία αγγλικών,ενώ κάποιοι άλλοι ξοδεύουν χρήμα, χρόνο και κοπιάζουν για να πάρουν τα πτυχία και την ανάλογη προυπηρεσία και στο τέλος απολύονται, όπως αυτή η μάνα τριών παιδιών, ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.