Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τρίτη 28 Μαΐου 2019

Ευχαριστήρια Επιστολή της Ροδίου - Κεχριώτη Ευλαλίας (Εύη)

Ροδίου – Κεχριώτη Ευλαλία (Εύη)
Αγαπητοί μου συνδημότες και συνδημότισσες,

θα ήθελα να απευθύνω ένα μεγάλο, ειλικρινές και εγκάρδιο ευχαριστώ:

• Στον υποψήφιο Δήμαρχο Σταμάτη Περίσση, που με εμπιστεύτηκε και με τίμησε δίνοντας μου μια θέση μέσα στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού του «Το Νησί μας Πρώτα – Δημιουργία Ξανά», ανάμεσα σε τόσα πολλά αξιόλογα άτομα.

Ευχαριστώ ιδιαίτερα, αυτούς που με πίστεψαν ως ενεργό πολίτη, εκτίμησαν την ανιδιοτελή προσφορά μου στον τόπο μας και με τίμησαν με την ψήφο του, αλλά και σε όλους τους συμπολίτες μου που ενώ γνωρίζω την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση που τρέφουν απέναντι στο πρόσωπο μου, δεν μπόρεσαν να το κάνουν λόγω των οικογενειακών και κοινωνικών υποχρεώσεων που είχαν.

Θέλω να τους διαβεβαιώσω ότι θα συνεχίσω να δηλώνω παρούσα στην κοινή καθημερινή μας προσπάθεια για την πρόοδο, την ανάπτυξη και ευημερία του τόπου που ζούμε και δραστηριοποιούμαστε.

• Επίσης θέλω να συγχαρώ όλους τους συνυποψήφιους μου για
τον αγώνα που έκαναν, καθώς και αυτούς που εκλέχθηκαν στις Δημοτικές εκλογές 2019, ανεξαρτήτως συνδυασμού και να τους ευχηθώ ολόψυχα κάθε επιτυχία στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

• Τέλος, θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια και στους υπόλοιπους υποψηφίους όλων των συνδυασμών που συμμετείχαν στις εκλογές, καθώς αποδείχθηκαν δυνατοί και έντιμοι ανταγωνιστές.

Η Σκόπελος μας χρειάζεται όλους, γιατί μόνο ενωμένοι με άριστη και εποικοδομητική συνεργασία θα καταφέρουμε να ανεβάσουμε το νησί μας στην θέση που πραγματικά ανήκει και να αποτελέσει έναν κορυφαίο προορισμό της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς.

Με εκτίμηση
Ροδίου – Κεχριώτη Ευλαλία (Εύη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.