Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Παντ. Παχής | Ήρθε η ώρα της αλλαγής, αν και για λίγους είναι δύσπεπτο ακόμα!

Σκοπελίτισσες και Σκοπελίτες 

Όποτε έχω εμπλακεί σε πολιτικές συζητήσεις με συνδημότες μου καταλήγαμε πάντα στο ίδιο συμπέρασμα: Χρειάζεται ένας νέος δήμαρχος σε ηλικία, χωρίς κανένα κόμμα από πίσω, με ανθρώπους δίπλα του με όρεξη. που δεν έχουν προκαλέσει την τοπική κοινωνία και αρκετούς νέους μαζί.

Για πρώτη φορά απ' όσο θυμάμαι τον εαυτό μου έγινε το βήμα παραπάνω και συγκροτήθηκε ένας συνδυασμός κάτω απ' αυτές τις αρχές και με αγάπη για το καλό του νησιού χωρίς ταξίματα και διάφορα άλλα πολιτικά τερτίπια και δεν θα μπορούσα να λείπω και 'γω απ' αυτήν την ομάδα.

Εμένα με ξέρετε, δεν έγινα ξαφνικά πολιτικός και δεν έχω σκοπό να γίνω, άλλωστε δεν έχω φοιτήσει αυτήν την περίφημη σχολή της πολιτικής που διαφημίζουν κάποιοι και αυτοαποκαλούνται ως επαγγελματίες πολιτικοί.

Η αγάπη μου για την Σκόπελο είναι γνωστή πριν τελειώσω τις σπουδές μου ή  καλύτερα πριν τις αρχίσω καν είχα αποφασίσει πως θα μείνω εδώ στον τόπο μου!

Σας καλώ λοιπόν να ψηφίσετε τον συνδυασμό "ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ", με επικεφαλής τον υποψήφιο δήμαρχο ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ και να ξέρετε πως
όπως λέω με όλο τον κόσμο καλημέρα έτσι θα είμαι πρόθυμος ν' ακούσω  τα προβλήματα της καθημερινότητά σας και απευθύνομαι ιδιαίτερα στους ΝΕΟΥΣ που έχουμε πιο πολύ οικειότητα και νιώθεται μέχρι τώρα αόρατοι στα κοινά του δήμου. Σας υπόσχομαι πως θα είμαι η φωνή σας πάνω στο Δήμο με σκοπό να ενεργοποιηθείτε και εσείς.

Τα προβλήματα είναι γνωστά σε όλους μας!
Σκοπός μας είναι να βγάλουμε το νησί απ' τον αδιέξοδο και να σκύψουμε πάνω απ' το κάθε πρόβλημα του νησιού και του δημότη μας.

Με εκτίμηση
Παχής Παντελεήμων
Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος
με τον Συνδυασμό
''Σκόπελος Όλοι Μαζί!''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.