Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

Χαρ. Στιβαχτής: Έχω την τιμή να είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ελπιδοφόρο συνδυασμό του Δημήτρη Ευσταθίου, «Σκόπελος, όλοι μαζί».

Στην μάχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, συμμετέχω αισιόδοξος για το μέλλον και έτοιμος για σκληρή και αποδοτική δουλειά, όπως έχω μάθει, όντας επαγγελματίας στον τόπο μας τόσα χρόνια. 
Οι Σκοπελίτες θα πρέπει να είναι σίγουροι πως με τον
συνδυασμό μας «Σκόπελος, Όλοι Μαζί», θα έχουν δίπλα
τους ανθρώπους με ευήκοα ώτα, προτάσεις για δημιουργία
και αποφασιστικότητα να εργαστούν για την βελτίωση της
εικόνας αλλά και της ουσίας του νησιού μας.
Αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά, έχοντας στην πλάτη μου χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας αλλά και χρόνια ενασχόλησης με συλλογικότητες στo νησί μας. Μακριά από την επαγγελματική πολιτική, όπως αξίζει στην τοπική αυτοδιοίκηση που σέβεται τον συμπολίτη μας, που μεριμνά και λύνει τα προβλήματα της τοπικής κοινωνίας, έχω την τιμή να είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ελπιδοφόρο συνδυασμό του Δημήτρη Ευσταθίου, «Σκόπελος, όλοι μαζί».

Αισθάνομαι δυνατός και σίγουρος για τον συνδυασμό μας, που δεν φέρει το στίγμα του παλαιοκομματισμού και της κόπωσης, αλλά τον αέρα των νέων εκείνων ανθρώπων που ενδιαφέρονται αληθινά για την καθημερινότητα των Σκοπελιτών, που ζουν και εργάζονται στην Σκόπελο.
Η άμεση γνώση μου για τα προβλήματα της πόλης, στην οποία γενννήθηκα, μεγάλωσα, εργάζομαι και έχω την οικογένειά μου, είναι η εμπειρία και το βιογραφικό μου.
Τα μικρά και μεγάλα προβλήματα του τόπου μας, είναι αυτά που μας ενώνουν, η όρεξη μας και η εργατικότητά μας είναι τα διαπιστευτήριά μας για να πετύχουμε.

Οι Σκοπελίτες θα πρέπει να είναι σίγουροι πως με τον συνδυασμό μας «Σκόπελος, Όλοι Μαζί», θα έχουν δίπλα τους ανθρώπους με ευήκοα ώτα, προτάσεις για δημιουργία και αποφασιστικότητα να εργαστούν για την βελτίωση της εικόνας αλλά και της ουσίας του νησιού μας.

ΣΤΙΒΑΧΤΗΣ Χαράλαμπος του Σταματίου,
Μηχανικός

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
«Σκόπελος, όλοι μαζί»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.