Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Νίκη Κρίτσαλου | Υποψήφια Τοπική Σύμβουλος με το συνδυασμό «Σκόπελος, Όλοι μαζί!» • Δημήτρης Ευσταθίου

Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες,

Στηρίζω το συνδυασμό του υποψήφιου Δημάρχου Δημήτρη Ευσταθίου, «Σκόπελος, Όλοι μαζί!» γιατί  εκφράζει την πεποίθηση μου ότι μόνο όλοι μαζί μπορούμε να πάμε μπροστά τον ευλογημένο τόπο μας.

Στο βλέμμα των ανθρώπων που απαρτίζουν το συνδυασμό μας βλέπω εντιμότητα, ανιδιοτέλεια, όρεξη για δουλειά και το όραμα για ένα καλύτερο μέλλον για τη Σκόπελο.

Θέλω να συμβάλω στην ανάπτυξη του νησιού μας και θα εργαστώ με όλες μου τις δυνάμεις για αυτό το σκοπό αφιερώνοντας παραγωγικά ενέργεια και χρόνο.

Με εκτίμηση

Νίκη Κρίτσαλου

Υποψήφια
Τοπική Σύμβουλος
_______________

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Γλώσσα Σκοπέλου. Τελείωσα το εξατάξιο γυμνάσιο Σκοπέλου και το 1979 παντρεύτηκα το Χρήστο Κρίτσαλο, Α’ Μηχανικό Ε.Ν. Απέκτησα μαζί του τρία παιδιά, τον Κώστα, τη Δήμητρα και τη Μαρία.

Διατέλεσα μέλος, ταμίας και πρόεδρος του ΔΣ του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων καθ’ όλη τη διάρκεια της φοίτησης των παιδιών μου στα σχολεία της Γλώσσας.

Την τετραετία 1995-1998 διατέλεσα σύμβουλος της κοινότητας Γλώσσας επί προεδρίας του κ. Χρήστου Παπαϊωάννου.

Κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως κοινοτική σύμβουλος εργάστηκα σε πολλαπλά επίπεδα και τομείς κυρίως με γνώμονα το παιδί και το περιβάλλον, με τη δημιουργία δύο νομικών προσώπων πολιτισμού και αθλητισμού και σε συχνή συνεργασία με τον Πολιτιστικό και Εξωραϊστικό σύλλογο Γλώσσας.

Από το 1995 είμαι μέλος του Πολιτιστικού και Εξωραιστικού συλλόγου Γλώσσας του οποίου έχω διατελέσει τέσσερις  φορές ταμίας στο ΔΣ.

Ήμουν ιδρυτικό μέλος του Αγροτικού Γυναικείου Συνεταιρισμού Γλώσσας, μέλος και ταμίας του ΔΣ από το 1999 έως το 2006

Από το 2007 είμαι ενεργό μέλος του Συλλόγου Γονέων, Κηδεμόνων και φίλων ΑΜΕΑ νομού μαγνησίας.

Επαγγελματικά δραστηριοποιούμαι από το 2000 στον τομέα του τουρισμού και από το 2005 στη βιολογική καλλιέργεια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.