Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Παντελής Συρόπουλος | υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος ΣΚΟΠΕΛΟΣ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!

Σεβαστοί μου συμπολίτες, συμπολίτισσες,

Με μεγάλη χαρά δέχθηκα την πρόταση του κ. Δημήτρη Ευσταθίου για την συμμετοχή μου σαν δημοτικός σύμβουλος στο συνδυασμό  "Σκόπελος όλοι μαζί", γιατί κατάλαβα το ειλικρινές ενδιαφέρον του να αλλάξει προς το καλύτερο το μέλλον του τόπου μας και τον ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου.

Η αγάπη μου για το νησί μας με ενθαρρύνει να δραστηριοποιηθώ και η θέληση μου να πράξω το καλύτερο, έχοντας την εμπιστοσύνη σας, ώστε να αλλάξει κατά πολύ η στασιμότητα των τελευταίων τουριστικών χρονων. Λόγω επαγγέλματος η συναναστροφή μου από τα μικρά μου χρόνια με κόσμο διαφορετικών χωρών, μου ανέπτυξε ιδέες, λύσεις κοινωνικών προβλημάτων, κουλτούρας και θετικών σκέψεων.

Υπόσχομαι να είμαι δίπλα στον κάθε πολίτη και να προσπαθώ να λύνω το κάθε πρόβλημα που μου αναθέτει με πείσμα και υπομονή.

Για ένα τόπο που του αξίζει το καλύτερο, ένα όμορφο μέλλον για τα παιδιά και για τα στοιχειώδη σοβαρά θέματα που απασχολούν όλους μας.

Όλοι μαζί μπορούμε!
Σας ευχαριστώ από καρδιάς
Παντελής Συρόπουλος
υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος
ΣΚΟΠΕΛΟΣ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.