Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Σοφικίτου - Σίσκου Μαρία | Με όραμα και αγάπη για το νησί

Αγαπητοί μου συμπατριώτες /συμπατριώτισσες

Στις ερχόμενες Δημοτικές εκλογές, συμμετέχω ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με το συνδυασμό «το νησί μας πρώτα – δημιουργία ξανά» με υποψήφιο Δήμαρχο τον Σταμάτη Περίσση. Οι βασικότεροι λόγοι που αποτέλεσαν για μένα ικανά κίνητρα  για την απόφαση μου αυτή είναι:

Η δυνατότητα να συμπορευτώ με τον Σταμάτη Περίσση, έναν άνθρωπο δυναμικό, δραστήριο, οραματιστή, επιτυχημένο Δήμαρχο για 3 θητείες,  γνώστη των αυτοδιοικητικών θεμάτων αλλά και των προβλημάτων του νησιού μας, έτοιμο να προσφέρει ξανά για την ευημερία της Σκοπέλου, έχοντας στο πλευρό του μια ομάδα άξιων και ικανών συνεργατών.

Το όραμα μου για μια Σκόπελο πιο ανθρώπινη, καθαρή, πράσινη, ασφαλή, ευημερούσα, με επίκεντρο τον άνθρωπο.
Η αναζήτηση και προσέλκυση πόρων, πέραν των κρατικών, από εξωτερικούς φορείς, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης, με την ανάπτυξη νέων ιδεών που θα χρηματοδοτηθούν από αναπτυξιακά και εκπαιδευτικά προγράμματα.

Η υιοθέτηση νέας φιλοσοφίας παροχής υπηρεσιών προς τον πολίτη, με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και τη συνεχή αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας ζωής τους μέσα στο χρόνο.

Τα ενδιαφέροντα μου επίσης εστιάζονται σε θέματα παιδείας, πολιτισμού, περιβάλλοντος, εναλλακτικών μορφών τουρισμού, αναβάθμισης της ποιότητας ζωής, ανάπτυξης και αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών για την προβολή του Δήμου μας.

Με γνώμονα τις παραπάνω ιδέες και με σεβασμό στη διαφορετική άποψη του κάθε συμπατριώτη μου, ζητώ τη στήριξή σας και ευελπιστώ  να φανώ αντάξια των προσδοκιών σας. Έχοντας αποφασίσει να ζήσουμε στη Σκόπελο, νοιώθω χρέος στον τόπο που με γέννησε και με ανάθρεψε να βάλω και εγώ ένα μικρό λιθαράκι για την επανεκκίνηση του νησιού μας. Η ψήφος σας θα είναι τιμή, τόσο για μένα όσο και για το συνδυασμό μας «το νησί μας πρώτα – δημιουργία ξανά» με Υποψήφιο Δήμαρχο τον Σταμάτη Περίσση.

Με αγάπη και εκτίμηση
Σοφικίτου - Σίσκου Μαρία
*
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Σκοπέλου
___________________
* Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Σκόπελο και είμαι κόρη του καπετάν-Λευτέρη Σοφικίτη που εργαζόταν για πολλά χρόνια στο πλοίο «ΘΗΡΑ»
Είμαι πτυχιούχος μαθηματικός του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Εργάστηκα στο Μεσογειακό Αγρονομικό Ινστιτούτο Χανίων (Μ.Α.Ι.Χ.) ως υπεύθυνη ερευνητικών/εκπαιδευτικών προγραμμάτων, στο ΕΛΚΕΠΑ ως συντονίστρια  προγραμμάτων Πληροφορικής και σε φροντιστήρια ως καθηγήτρια μαθηματικών.
Ασχολούμαι με τα κοινά αρκετά χρόνια, αφού δραστηριοποιήθηκα ενεργά για μια δεκαετία (1996-2006)  σε θέσεις ευθύνης στα Δ.Σ. Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων των παιδιών μου καθώς και σε άλλους πολιτιστικούς συλλόγους του Δήμου Λυκόβρυσης - Πεύκης. Για μια τετραετία διετέλεσα μέλος του Δ.Σ. της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Πεύκης.
Είμαι παντρεμένη με τον Σκοπελίτη Γιάννη Σίσκο, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και έχω δύο γιους, τον Πελοπίδα και το Λευτέρη, διπλωματούχους μηχανικούς και διδάκτορες της Σχολής ΗΜΜΥ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.